Manchester United kage

25 cm chokolade kage med almindeligt smørcreme i midten.


Kommentarer

  1. den er bare superfin og... jeg kunne godt tænke mig af få lidt fif.. jeg skal nemlig lave en Manchester United kage lige om lidt og jeg er nysgerrig på hvordan du har fået alle de detaljer med ???

    Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Tak skal du have!
    Jeg har printet logoet ud i papir og såmklippet det ud. Inden i fodboldene har jeg malet med kakaosmør farvet rødt med pulverfarve. De sorte kanter har jeg lavet på en fondant gun end sort fondant.
    Vh
    Helle

    SvarSlet
  3. Tak for svaret! ooork... jeg må ha mig sådan en gun :-S Hvor er det lige vi køber kakaosmør her i byen?? :-)Fru Ronne?

    tak igen
    Rikke

    SvarSlet
  4. Hej Rikke
    Jeg ved faktisk ikke om Fru Rønne har Kakaosmør - jeg har købt mit på nettet - men det bliver jo lidt dyrt for der kommer porto oven i :-)
    VH
    Helle

    SvarSlet

Send en kommentar